Rainbow GP:n Formula sarjan aikataulu
4 posters
Sivu 1 / 1
Rainbow GP:n Formula sarjan aikataulu
05.12.2010 Westhill + FOX 10krs + varikko
12.12.2010 Aston Club + FBM 10krs + varikko
19.12.2010 Kyoto National + FOX 10krs + varikko
09.01.2011 Fern Green + FOX 10krs + varikko
30.01.2011 Fern Gold + FOX 10krs + varikko
06.02.2011 Kyoto Ring Oval + BF1 25krs + varikko
13.02.2011 BL1 + FBM 20krs + varikko
JaniKula- Foorumin kuningas
- Viestien lukumäärä : 1514
Paskanjauhanta pointsit : 7566
Ikä : 38
Vs: Rainbow GP:n Formula sarjan aikataulu
Tarkoitus olisi tänään aloitella noin klo 21.
Huomasin säännöistä että aika-ajoissa lukee 30min. Mulla ei kuitenkaan ole luultavasti riittävästi aikaa joten aika-ajot kestänee ehkä 15min. Aika-ajojen ja kisan välissä pidettävä tauko olkoon sellainen kun sitten itse siellä servulla sovitaan. Enintään kuitenkin odotellaan 10min.
Onko kellään näihin vastaansanomista? Oon vähän pihalla kun en ole ennen ite osallistunut tähän sarjaan ja nyt jo järjestämässä kisaa
Huomasin säännöistä että aika-ajoissa lukee 30min. Mulla ei kuitenkaan ole luultavasti riittävästi aikaa joten aika-ajot kestänee ehkä 15min. Aika-ajojen ja kisan välissä pidettävä tauko olkoon sellainen kun sitten itse siellä servulla sovitaan. Enintään kuitenkin odotellaan 10min.
Onko kellään näihin vastaansanomista? Oon vähän pihalla kun en ole ennen ite osallistunut tähän sarjaan ja nyt jo järjestämässä kisaa
Meillä a-a:t ollu 15min ja odottelu siinä välissä niin pikään ku Hukalla ja Janilla on menny röökillä... Eli noin 3-5 min. Ja toi on pelittäny ihan hyvin. Pidäytytään vaan tossa.
TonySsS- Bemari mestari
- Viestien lukumäärä : 1938
Paskanjauhanta pointsit : 8446
Ikä : 31
No hyvä. Mä vähän ihmettelin että ootte muka jaksanut 30min aika-ajoja vetää :-DTonySsS kirjoitti:Meillä a-a:t ollu 15min ja odottelu siinä välissä niin pikään ku Hukalla ja Janilla on menny röökillä... Eli noin 3-5 min. Ja toi on pelittäny ihan hyvin. Pidäytytään vaan tossa.
Meinaatko Tony olla koneella kisan aikaan? Meinaan vaan et jos nyt sattuis etten pysty sitä järkkäämään niin voisit olla sitte gamesaverina
Tod. näk. kyllä. Sauna kyllä vähän päälle, mutta aina mä oon tohon ehtinyt... Mutta kyllä pystyn joo
TonySsS- Bemari mestari
Muistakaa pojat infota sarjan voittajaa ja infota myös minua että saan laitettua palkinnon oikeaan osoitteseen... eli voittaja laittaa mulle tilinumeroaan ja semmosta että saan laitettua rahat tilille
Ai onkos tässä joku palkintoki?JaniKula kirjoitti:Muistakaa pojat infota sarjan voittajaa ja infota myös minua että saan laitettua palkinnon oikeaan osoitteseen... eli voittaja laittaa mulle tilinumeroaan ja semmosta että saan laitettua rahat tilille
On 10 egeä voittajan tilille.... saa ostaa kreduja...
JaniKula kirjoitti:On 10 egeä voittajan tilille.... saa ostaa kreduja...
Saisko sitä mitenkään suoraan kreduina? Tosin tuskin ees voittaasin, mut kysyympä kummiskin :DD Se olis kans hyvä palkinto.
Muwex- Pääjohtajan varapäämies
- Viestien lukumäärä : 1323
Paskanjauhanta pointsit : 7693
Ikä : 30
Se oli aluksi kreduina se palkinto mutta niitä ei saannu siirrettyä oikein ni sitte tuli tämä rahapalkinto ja sillä pitää ostaa kredui
Vieraili- Vierailija
Juu kyselin silloin ylläpidolta asiasta ja ei pysty suoraa kredupalkintoa antamaan. käskivät pistää tilisiirtona jos jotain haluaa antaa palkinnoksi.. mut kai nyt jokaisella on tili olemassa:D
JaniKula kirjoitti:Juu kyselin silloin ylläpidolta asiasta ja ei pysty suoraa kredupalkintoa antamaan. käskivät pistää tilisiirtona jos jotain haluaa antaa palkinnoksi.. mut kai nyt jokaisella on tili olemassa:D
Joo, on on
Muwex- Pääjohtajan varapäämies
- Viestien lukumäärä : 1323
Paskanjauhanta pointsit : 7693
Ikä : 30
mul on mut menee nii hankalaks ni jos sattuisin voittaa ni tuleee iskän tilille ja saa kustantaa kredut
Vieraili- Vierailija
Tänään varmaan taas alotellaan siinä yhreksän jälkeen?
Tasankin voidaan alottaa jos Hukka pitää kisan, mut jos minä pidän niin tod.näk. siinä jonkun verran ysin jälkeen.
Tasankin voidaan alottaa jos Hukka pitää kisan, mut jos minä pidän niin tod.näk. siinä jonkun verran ysin jälkeen.
Tulee jännä kisa.
Ilmottakaa tarkka aika että kaikki pääsee a-a. 21:00 vai 21.15???
TonySsS- Bemari mestari
Jos mä järjestän niin aika 21.15 eli odotellaan Hukan mielipidettäTonySsS kirjoitti:Tulee jännä kisa.
Mahtuiskos sitä meikäläinenkin mukaan? Mähän oon sillo joskus syksyllä ilmoittautunu tohon sarjaan. Ja kun ei oo kouluu huomen ni joutais ajella. Ja vielä ovaali, saattas onnistua jopa meikäläisen taidoilla.
Vieraili- Vierailija
Tottakai, sekaan vaan(Aleksi) kirjoitti:Mahtuiskos sitä meikäläinenkin mukaan? Mähän oon sillo joskus syksyllä ilmoittautunu tohon sarjaan. Ja kun ei oo kouluu huomen ni joutais ajella. Ja vielä ovaali, saattas onnistua jopa meikäläisen taidoilla.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa