Komboehdotuksia
5 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Komboehdotuksia
Äkkiseltään katsottuna kuulostaa aika sopivalta. Osasta yhdistelmiä en osaa sanoa juuta tai jaata kierrosmäärien suhteen mutta käy mulle Pisteytys sopii myös.
Käväskääs vilkaisemassa alustavat säännöt ja kommentoikaa. Sitten kun ovat valmiit, niin tehdään oma topicci ja poistetaan vanha....
Käväskääs vilkaisemassa alustavat säännöt ja kommentoikaa. Sitten kun ovat valmiit, niin tehdään oma topicci ja poistetaan vanha....
hukkaputki- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 2919
Paskanjauhanta pointsit : 10552
Ikä : 48
Mites nuo asiat jotka nostin esille? Elikkä:hukkaputki kirjoitti:Äkkiseltään katsottuna kuulostaa aika sopivalta. Osasta yhdistelmiä en osaa sanoa juuta tai jaata kierrosmäärien suhteen mutta käy mulle Pisteytys sopii myös.
Kelpaako Uffirallissa kaksi starttia joista puolikkaat pisteet?
XFG@FE5 ralli 5kier ilman stoppia (vaihtelun vuoksi) vai 10kier stopin kera?
FXR@AS3 kombo mahdolliseen endukisaan?
?FXR@AS3? ja XRR@SO5 kisat ilman stoppia vai stopin kanssa?
MW kirjoitti:
Mites nuo asiat jotka nostin esille? Elikkä:
XFG@FE5 ralli 5kier ilman stoppia (vaihtelun vuoksi) vai 10kier stopin kera?
FXR@AS3 kombo mahdolliseen endukisaan?
?FXR@AS3? ja XRR@SO5 kisat ilman stoppia vai stopin kanssa?
Uffilla vois ihan hyvin ajella tuon 2 starttia. Ja ehkä vois tehdä niinkin, että toiseen erää lähdetään edellisen kisan maalintulojärjestys käännettynä. Silloin saatais vähän lisämakua toiseen erään
Fe5 ralli voitas ajaa vaikka tuo 10 kierrosta ilman stoppia. xfg:n kumit kestää tuon pysähtymättäkin.... Ainakin BL2:lla...
Astonia enduna... no miksei
Ja noi loput stopin kera
hukkaputki- Ylläpitäjä
Fernin radalla XFG kumit ei kestä ja uffirallin idea kuullostaa hyvältä, mut miten tuo käytännössä toteutettais toi lähtöjärjestys? Ja lisäillään siis noihin GT-kisoihin stopit.
Endukombona toi oli mun mielestä ehdottomasti paras noista. Tietty ovaalillakin ois voinu sitä vetää, mut ois se vähän ehkä tylsähkö kombo siihen ollut toi Southi taas ei oo mun mielestä paras mahdollinen rata siihen ja jos jollain muulla kombolla olis niin ei ois enää GTR auto kyseessä.
Endukombona toi oli mun mielestä ehdottomasti paras noista. Tietty ovaalillakin ois voinu sitä vetää, mut ois se vähän ehkä tylsähkö kombo siihen ollut toi Southi taas ei oo mun mielestä paras mahdollinen rata siihen ja jos jollain muulla kombolla olis niin ei ois enää GTR auto kyseessä.
MW kirjoitti:Fernin radalla XFG kumit ei kestä ja uffirallin idea kuullostaa hyvältä, mut miten tuo käytännössä toteutettais toi lähtöjärjestys? Ja lisäillään siis noihin GT-kisoihin stopit.
No ei sitten kestä Ikinä ajanut sillä kombolla, niin ei voi tietää
Käytännössä se menee suunnilleen niin, että kun eka kisa on ajettu, niin laitetaan koko porukka alkuvalikkoon. Sitten määritellää admin käskyllä aika-ajo pois ja tilalle lähtöjärjestys käsky /start=reverse Pitää vaan muistaa kisan jälkeen muuttaa takaisin /start=finish
En ole kokeillut käytännössä mutta noin sen pitäs mennä mikäli ohjeisiin on uskominen
Ei sitä ovaalia jaksa tahkoa erkkikään... varsinkin kun sitä jo ajellaa klubbenissa....
Ehkä toi on hyvä kombo... pitäs vaan opetella ajamaan gtr:llä, ettei kumit hajoa jo ekalla kierroksella
hukkaputki- Ylläpitäjä
Syyt miksi kannatan varikkostoppia: 1)antaa mahdollisuuden taktikointiin (ei tarvi junnata jonkun perässä, jos ei pääse ohi, vaan voi mennä varikolle ja ajaa nopeita kierroksia "tyhjässä välissä") 2)voi tarpeen tullen korjata autoa ja vaihtaa renkaat menettämättä järjettömästi aikaa (vaikka sitä kyllä menettää jokatapauksessa).MW kirjoitti:
XFG@FE5 ralli 5kier ilman stoppia (vaihtelun vuoksi) vai 10kier stopin kera? -10 kierrosta+varikkostoppi (ferni kuluttaa renkaita enemmän ku bl2)
FXR@AS3 kombo mahdolliseen endukisaan? -Kyllä. Ja siihenkin varikkostoppi.
?FXR@AS3? ja XRR@SO5 kisat ilman stoppia vai stopin kanssa?- Stopin kanssa
Vieraili- Vierailija
(Aleksi) kirjoitti:Syyt miksi kannatan varikkostoppia: 1)antaa mahdollisuuden taktikointiin (ei tarvi junnata jonkun perässä, jos ei pääse ohi, vaan voi mennä varikolle ja ajaa nopeita kierroksia "tyhjässä välissä") 2)voi tarpeen tullen korjata autoa ja vaihtaa renkaat menettämättä järjettömästi aikaa (vaikka sitä kyllä menettää jokatapauksessa).MW kirjoitti:
XFG@FE5 ralli 5kier ilman stoppia (vaihtelun vuoksi) vai 10kier stopin kera? -10 kierrosta+varikkostoppi (ferni kuluttaa renkaita enemmän ku bl2)
FXR@AS3 kombo mahdolliseen endukisaan? -Kyllä. Ja siihenkin varikkostoppi.
?FXR@AS3? ja XRR@SO5 kisat ilman stoppia vai stopin kanssa?- Stopin kanssa
Auton korjauksessa menee kyllä ihan luvattoman pitkään mutta stoppi on kyllä hyvä keino pieneen taktikointiin
hukkaputki- Ylläpitäjä
Meinasitkos sä nyt sitä stoppia noihin GT-kisoihin. Niihinhän mä oon sen jo mielessäni laittanutkin, mut toi Fernin ralli XFG:llä tod.näk. vedetään ihan ilman varikkoa
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa